Intrebare de logica

5 răspunsuri to “Intrebare de logica”

  1. Iulian Says:

    Sarbatori fericite si la multi ani! Insa buba e ca ai cuvintele de acolo puse eronat ca idee. De exemplu cuvintele: „fericite” si „multi” sunt sparte pe 2 randuri si produc o mare confuzie. Initial prima litera din cuvantul „multi” am crezut ca e una din vocalele a/o/e pentru ca astea ar fi mers ca si cuvant dintr-o singura litera, chiar de la asta am plecat si era o eroare totala. Apoi am observat ca apare acel simbol care e litera A de 6 ori cu cel mai mare grad de aparitie, doar ca nu era doar a ci si ă, iar semnul cu cea mai mare aparitie era de fapt vocala I, pentru A fiind doar de 4 ori. Ma rog, am reusit intr-un final sa descifrez dar pentru o solutie corecta si enuntul trebuie sa fie corect. Poate de-asta nu a raspuns nici nimeni pana acum..

  2. johnny21j Says:

    Nu cred ca mi s-a salvat comentariul…nu mai detaliez inca o data. Solutia e: Sarbatori fericite si la multi ani!

  3. johnny21j Says:

    Sa nu uitam totusi ca exista acolo cuvinte sparte gresit…producand mari confuzii.

  4. daniel Says:

    xatcaunts it sesui xs fa hyus als

  5. daniel Says:

    Nici un easpuns oferit de voi este gresit deoarece daca litera apartine unui simbol atunci simbolul cela peste tot va avea aceiasi litera


Lasă un comentariu